Promocja marka jest podstawą tego, aby zdobyć zainteresowanie odbiorców. Niezwykle ważne jest to, aby wykorzystywane przez nas metody promocyjne były nie tylko skuteczne, ale również ciekawe. Reklamy uderzają w nas z każdej strony, przez co przeciętny odbiorca podchodzi do niej z dużym dystansem. W pierwszej kolejności musimy określić strategię.
Potykacze reklamowe – czy warto?
Potykacze reklamowe są dość niepozorne, jednak przynoszą one oczekiwane rezultaty. Tak, jak sama nazwa wskazuje, nasz potencjalny klient ma „potknąć się” o reklamę. Jest to oczywiście przenośna – zabiegana osoba, która natknie się na stojak ustawiony np. przed wejście do lokalu z pewnością rzuci na niego okiem. Nie dla każdego treść będzie interesująca, ale należy wziąć pod uwagę natężenie ruchu, jakie panuje w danym miejscu. Potykacze reklamowe mogą zainteresować setki przechodniów dziennie. Istnieje duża szansa, że któryś z nich zdecyduje się skorzystać z naszej oferty.
Wiele osób decyduje się na ustawienie potykaczy niemal na środku ciągu komunikacyjnego. Przechodnie muszą więc je omijać, a tym samym skupiać uwagę na naszych stojakach.
Wielką zaletą takiej formy promocji jest to, że nie wymaga ona dużych nakładów pieniężnych. Jest to inwestycja, na którą może pozwolić sobie większość przedsiębiorstw.
Potykacze reklamowe -forma czy treść?
Decydując się na wykorzystanie potykacza w celach reklamowych należy pamiętać o dwóch kwestiach. Treści, jakie zamieścimy na stojaku powinny być nieskomplikowane. Najlepszym pomysłem jest zastosowanie krótkiego sloganu reklamowego, który jednocześnie zaintryguje i pozostanie w pamięci. Wiele przedsiębiorstw decyduje się nawet na kontrowersyjne (ale w granicach dobrego smaku) hasła. W tej formie promocji nie chodzi o to, aby szczegółowo opisać całą ofertę. Musimy przyciągnąć uwagę odbiorcy w ciągu kilku sekund. Chwytliwe hasło jest więc połową sukcesu.
Oczywiście nie bez znaczenia jest również to, jak będzie prezentować się sam potykacz. Do dyspozycji mamy zarówno stojaki bardzo proste, jak i takie, które odznaczają się niesztampowym kształtem i kolorystyką. Ważne jest, aby wybrać model odpowiedni do siebie. Powinien być on spójny z charakterem marki.
Potykacze reklamowe – gdzie kupić?
Potykacze promocyjne produkowane są na specjalne zamówienie. Ważne jest, aby wybrać wyspecjalizowane przedsiębiorstwo, które oferuje produkty wysokiej jakości. Stojak powinien być solidny i wytrzymały. Nierzadko ustawiamy go nie tylko w budynku, ale również na zewnątrz. Zakup słabej jakości potykaczy nie ma najmniejszego sensu – już po kilkunastu dniach będzie on antyreklamą. Dobrze jest zdecydować się na skorzystanie z usług przedsiębiorstwa, które oferuje również inne materiały promocyjne, takie jak np.:
- teczki z własnym logo,
- długopisy reklamowe,
- pendrive z grawerem,
- T-shirty reklamowe.
Składając zamówienie u jego producenta możemy mieć pewność, że wszystkie nasze akcesoria reklamowe będą ze sobą spójne. W ten sposób możemy również zaoszczędzić.